Πληροφορίες σέρβις

Αγαπητέ πελάτη της Nuga Best, η εταιρεία μας θα κάνει ό,τι είναι δυνατό για να λύσει το πρόβλημά σας και να επισκευάσει τη συσκευή το συντομότερο δυνατό, ώστε να συνεχίσετε να τη χρησιμοποιείτε και να επιτυγχάνετε τα καλύτερα αποτελέσματα.
Σε κάθε περίπτωση, είτε το πρόβλημα της συσκευής καλύπτεται από εγγύηση είτε όχι, ή η εγγύηση έχει λήξει, πριν απευθυνθείτε στο κέντρο σέρβις:
  • Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή δεν λειτουργεί πραγματικά (ελέγξτε προσεκτικά αν τα καλώδια είναι σωστά συνδεδεμένα).
  • Επισκεφθείτε το κατάστημα από το οποίο αγοράσατε τη συσκευή ή, αν δεν βρίσκεστε κοντά, το πλησιέστερο κατάστημα. Φέρτε μαζί σας την κάρτα εγγύησης.
  • Ο υπάλληλος του καταστήματος θα ελέγξει τη συσκευή σας και θα συντάξει πρωτόκολλο που θα περιγράφει την κατάσταση της συσκευής.
  • Στη συνέχεια, η συσκευή θα αποσταλεί στο κέντρο σέρβις.
  • Ο ειδικός του κέντρου σέρβις θα καθορίσει την αιτία της βλάβης, θα επιδιορθώσει το πρόβλημα ή θα αντικαταστήσει τα ανταλλακτικά.
  • Σε περίπτωση που η βλάβη δεν καλύπτεται από εγγύηση ή η εγγύηση έχει λήξει, η υπηρεσία σέρβις είναι επί πληρωμή.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΤΗΡΗΣΤΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΣΕ ΑΣΦΑΛΕΣ ΜΕΡΟΣ. Η ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑΣ ΠΩΛΗΣΗΣ.

Κάρτα Εγγύησης

Η Nuga Medical Co. Ltd παρέχει εγγύηση για τη συγκεκριμένη συσκευή σύμφωνα με τον Νόμο Προστασίας Καταναλωτών.
Σε περίπτωση που εντοπιστούν βλάβες στη συσκευή, παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον τοπικό προμηθευτή.
Η κάρτα εγγύησης πρέπει να περιλαμβάνει την αναγραφή του τόπου αγοράς κατά την αγορά, για να ληφθεί η εγγυημένη επισκευή.

Η εγγύηση ισχύει για 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς και οι εγγυημένες επισκευές καλύπτουν μόνο ζημιές που προκύπτουν από κανονική χρήση.

Η διάρκεια της εγγύησης του προϊόντος υπολογίζεται από την ημερομηνία αγοράς, γι’ αυτό και στην κάρτα εγγύησης καταχωρείται η ημερομηνία αγοράς (αν δεν μπορεί να επαληθευτεί η ημερομηνία αγοράς, η διάρκεια της εγγύησης υπολογίζεται από 6 μήνες μετά την ημερομηνία παραγωγής).

Αν το προϊόν χρησιμοποιείται για εμπορικούς σκοπούς ή για βιομηχανικούς σκοπούς, η διάρκεια της εγγύησης μειώνεται σε 6 μήνες (συμπεριλαμβανομένων των ανταλλακτικών).

Η εγγύηση δεν μπορεί να ανανεωθεί.

Η δωρεάν υπηρεσία εγγύησης δεν ισχύει στις ακόλουθες περιπτώσεις:
  1. Φυσικές καταστροφές (π.χ. πυρκαγιά, σεισμός, τυφώνας, πλημμύρα).
  2. Αντικατάσταση εξαρτημάτων που φέρουν ίχνη χρήσης.
  3. Ζημιές που προκαλούνται από προβλήματα τροφοδοσίας ή δυσλειτουργία της μονάδας σύνδεσης.
  4. Λόγοι άλλοι ή ζημιές που προκαλούνται από τον χρήστη.
  5. Ζημιές που προκλήθηκαν από προσπάθεια επισκευής από άτομο που δεν είναι πιστοποιημένος τεχνικός στο τοπικό σέρβις.